Regulamin



I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin określa sposób zawarcia umowy najmu noclegu, zasady rozliczania, a także anulowania rezerwacji w ramach Usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę.

2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

II. DEFINICJE

1. Usługodawca - WILLA ELŻBIECINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIP: 6772389610, REGON: 361652591, ul. Władysława Zamoyskiego 30 , 34-500, Zakopane, Polska, email: rezerwacja@willa-elzbiecina.pl , tel. +48 798 869 307 .

2. Przedmiot Najmu - cały obiekt Willa Elżbiecina wynajmowany na wyłączność, wraz z budynkiem SPA, ogrodem (ze znajdującą się na jego terenie wiatą z grillem) oraz parkingiem, stanowiący nieruchomość położoną w Zakopanem przy ulicy Zamoyskiego 30, 34-500 Zakopane województwo małopolskie, powiat tatrzański.

3. Oferta - możliwość najmu Przedmiotu najmu - oferowana przez Usługodawcę w celu zawarcia umowy najmu noclegu za pośrednictwem Serwisu.

 4. Gość - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 331 kodeksu cywilnego, zawierająca z Usługodawcą umowę najmu Przedmiotu Najmu.

 5. Umowa najmu - czynność prawna dotycząca Przedmiotu Najmu, zawierana za pośrednictwem Serwisu z chwilą potwierdzenia rezerwacji, regulująca ogół wzajemnych praw i obowiązków Usługodawcy i Gościa. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zawartej umowy. Do umowy nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 21.06.2001 r. o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy.

6. Serwis - prezentacja Oferty Usługodawcy w Internecie, umożliwiająca zawarcie Umowy najmu on-line;

7. Elektroniczny Formularz Rezerwacji - formularz zamieszczony w Serwisie umożliwiający zawarcie Umowy najmu;

8. Całkowita Cena Usługi- całkowita cena usługi wskazana podczas dokonywania rezerwacji, obejmująca wszelkie należności wynikające z zawartej Umowy najmu z tytułu podatków i wszelkich danin publicznych.

9. Polityka prywatności i cookies Serwisu- dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies. Polityka prywatności i cookies stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu i jest dostępna na stronie https://www.willa-elzbiecina.pl/polityka-prywatnosci

III. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:

  • zawieranie umów najmu noclegu wraz z usługami dodatkowymi;
  • przesyłanie wiadomości e-mail, w których Usługodawca potwierdza utworzenie rezerwacji wraz z jej warunkami oraz terminem dokonania płatności;
  • zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Serwisu.

 2. Korzystanie ze Serwisu możliwe jest pod warunkiem spełniania przez system informatyczny, z którego korzysta Gość następujących minimalnych wymagań technicznych:

  •  przeglądarki internetowe tj. Firefox, Chrome, Internet Explorer w aktualnej wersji,
  • dowolny program od przeglądania plików w formacie PDF,
  •  posiadanie czynnego i prawidłowo skonfigurowane konto poczty elektronicznej.

 IV. SPOSÓB ZAWARCIA UMOWY

1. Przedmiotem Umowy jest najem na wyłączność Przedmiotu Najmu oferowanego przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu wraz z ewentualnymi usługami dodatkowymi. Do zawarcia umowy dochodzi za pośrednictwem Elektronicznego Formularza Rezerwacji w kolejnych nastepujących po sobie krokach - dokładne oznaczenie przez Gościa terminu rozpoczęcia i zakończenia pobytu, dokonanie wyboru miejsca noclegowego, zadeklarowanie liczby osób, wyboru usług dodatkowch.

2. Po podaniu przez Gościa wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie rezerwacji. W celu złożenia rezerwacji konieczne jest podanie w Elektronicznym formularzu rezerwacji danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu, wysłanie rezerwacji poprzez naciśnięcie przycisku [Złóż zamówienie].

3. Umowę najmu uważa się za zawartą w chwili przyjęcia przez Usługodawcę Elektronicznego Formularza Rezerwacji, czego potwierdzeniem jest wyświetlenie komunikatu potwierdzającego przyjęcie rezerwacji i podanie jej numeru.

4. Po zawarciu umowy Gość otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie zawartej umowy wraz ze wskazaniem jej wszystkich istotnych postanowień, w szczególności określeniu Całkowitej Ceny Usługi, terminu i sposobu płatności oraz warunków przyjęcia i anulowania rezerwacji. W przypadku wymagania przedpłaty wskazany jest termin jej uiszczenia wraz z informacją o skutkach bezskutecznego upływu terminu zapłaty. Braku zapłaty przedpłat (rozumianych jako wpływ środków na konto Usługodawcy) w terminach wskazanych w wiadomościach e-mail powoduje anulowanie rezerwacji i odstąpienie przez Usługodawcę od zawartej Umowy najmu noclegu bez wyznaczenia dodatkowego terminu na spełnienie świadczenia oraz bez zwrotu wpłaconych wcześniej zaliczek.

5. W cenę wynajmu wliczone zostaną koszty dodatkowych usług związanych z wynajmem obejmujące koszty zużycia energii, wody, ogrzewania i klimatyzacji, a także koszty związane z praniem pościeli, ręczników, sprzątaniem całego obiektu, koszty serwisu kawowego (1 kg kawy), serwisu herbacianego (zestaw startowy herbaty), dostarczanie drewna do kominka ogrodowego, koszty związane z korzystaniem z pralni (po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą) koszty dostępu do przewodowego i bezprzewodowego dostępu do szerokopasmowego Internetu w pokojach i częściach wspólnych, koszty wywozu odpadów komunalnych.

6. Zakwaterowanie w Willi Elżbiecina następuje w dniu przyjazdu od godziny 15:00 CET, natomiast wykwaterowanie winno nastąpić w dniu przewidzianym, jako ostatni dzień pobytu do godziny 12:00 CET. Wcześniejsze przybycie –(early check-in) oraz późniejszy wyjazd- -( late check-out) jest możliwe wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu godziny przyjazdu/ wyjazdu z Usługodawcą z uwzględnieniem na bieżąco dostępności obiektu w danym terminie.

7. Niedowolne jest oddawanie miejsca noclegowego bedącego przedmiotem Oferty w podnajem oraz przekazywania lub udostępniania osobom trzecim bez pisemnej zgody Usługodawcy .

V. ANULOWANIE I ZMIANA REZERWACJI

1. Nie wykonanie czynności opisanych w wiadomości zawierającej potwierdzenie o przyjęciu rezerwacji w wymaganym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji i odstąpienie przez Usługodawcę od zawartej Umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu na spełnienie świadczenia.

2. Anulowanie lub zmiana rezerwacji są możliwe poprzez link zawarty w e-mailu lub przez kontakt z Obsługą. Skorzystanie z linku w e-mailu umożliwia automatyczne, natychmiastowe anulowanie rezerwacji na warunkach zaakceptowanych w procesie składania zamówienia w Elektronicznym Formularzu Rezerwacji.

3. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu umowa najmu wygasa, a Wynajmujący zobowiązany jest do zwrotu w terminie 5 dni roboczych dla rezerwacji zawartych jako zwrotne:

  • 100% uiszczonej zaliczki w przypadku rezygnacji zgłoszonej powyżej 60 dni przed rozpoczęciem pobytu. Kwota ta zostanie jednakże odpowiednio pomniejszona o poniesione przez Wynajmującego koszty z tytułu prowizji lub opłat wynikających z operacji bankowych lub na kartach płatniczych, zgodnie z tabelami opłat lub prowizji wydanymi przez bank, pośredniczące instytucje płatnicze lub wydawcę karty.
  • 50% uiszczonej zaliczki, co stanowi 15% łącznego czynszu najmu w przypadku rezygnacji zgłoszonej od 60 do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu
  • 50% łącznego uiszczonego czynszu najmu w przypadku rezygnacji zgłoszonej od 29-14 dni przed datą rozpoczęcia pobytu,
  • 20% łącznego uiszczonego czynszu najmu w przypadku rezygnacji do 7 dni przed data rozpoczęcia pobytu.

4. Nieprzejęcie przez Najemcę przedmiotu umowy najmu w ciągu 24 godzin od umówionego terminu uważa się za odstąpienie Najemcy od niniejszej umowy, chyba że przed upływem tego terminu Najemca skontaktuje się z Wynajmującym i wskaże nowy termin przejęcia przedmiotu umowy najmu, co jednakże nie wpływa na termin zakończenia najmu. W każdym z tych przypadków, wpłacona zaliczka lub uiszczony łączny czynsz najmu zostają zatrzymane przez Wynajmującego, tak jakby Najemca w pierwotnie umówionym terminie przejął przedmiot umowy najmu.

5. Dla rezerwarcji zawartych jako bezzwrotne nie przysługuje możliwość zwrotu wpłaconych środków.

VI.  PŁATNOŚCI i ZWROT ŚRODKÓW

1. Płatności Najemcy wynikające z niniejszej umowy, w szczególności wymagane zaliczki, czynsz najmu, kaucja gwarancyjna, opłaty za usługi dodatkowo płatne, odbywać się będą przelewem bankowym na rachunek Wynajmującego BIC/SWIFT: BREXPLPWOMB, nr rachunku: PL29 1140 2004 0000 3802 7592 0993 dla PLN (lub PL39114020040000311210130872 dla wpłat w EURO), kartą płatniczą w walucie polskiej (PLN) lub EURO. Ewentualne rozliczenia związane ze zwrotem jakichkolwiek należności na rzecz Najemcy odbywają się w walucie, w której zostały uiszczone.

2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności on-line w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

 3. Dostepne formy płatności to: przelew bankowy zwykły, szybki przelew PAYNOW, BLIK, karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, Master Card Electronic, Maestro. 

 4. Za datę przyjęcia przedpłaty oraz/lub płatności końcowej z tytułu rezerwacji za pośrednictwem dowolnej formy płatności wskazanej w ust. 3 uważa się datę uznania rachunku bankowego Wynajmującego.

5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków przez Wynajmującego Najemcy, Wynajmujący dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsment wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże sie się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.

VI. REKLAMACJE

 1. W przypadku stwierdzenia niezgodnego z Umową świadczenia usług, wszelkie reklamacje Gość powinien zgłosić na piśmie lub w formie wiadomości e-mail w terminie 14 dni od dnia zakończenia pobytu.

2. Reklamacja powinna zawierać dane Gościa: imię, nazwisko, adres poczty e-mail podany podczas rezerwacji, wskazanie problemu.

3. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania, o czym informuje Gościa w tej samej formie: pisemnej lub elektronicznej.

4. Jeżeli informacje podane w reklamacji wymagają uzupełnienia, Usługodawca zwróci się o ich uzupełnienie w terminie wyznaczonym do rozpoznania reklamacji. Termin, o którym mowa w pkt 3 biegnie dla Usługodawcy od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji.

5. W wypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Usługodawca jest obowiązany szczegółowo uzasadnić na piśmie lub w formie elektronicznej przyczyny odmowy.

VII.  KAUCJA GWARANCYJNA

 1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do pobrania od Gościa kaucji gwarancyjnej tytułem zabezpieczenia swoich roszczeń na wypadek wystąpienia zdarzeń, w wyniku których uszkodzony zostałby Przedmiot Najmu. Z tego tytułu Gość zobowiązany jest nie później, niż w dniu przejęcia Przedmiotu Najmu na żądanie Usługodawcy dokonać wpłaty kaucji gwarancyjnej w wysokości nie większej, niż równowartość jednej stawki dziennej czynszu najmu.

 2. Z kaucji potrącona zostanie kwota potrzebna na pokrycie kosztów przywrócenia Przedmiotu Najmu do stanu sprzed wystąpienia zdarzenia, które spowodowało uszkodzenie lub zniszczenie Przedmiotu Najmu. Jeżeli kwota kaucji zabezpieczającej okaże się niewystarczająca na pokrycie szkód powstałych z winy Gościa, Gość zobowiązany jest do pokrycia szkody w pełnej wysokości, na podstawie noty obciążającej wystawionej przez Usługodawcę oraz dokumentów wykazujących wysokość szkody.

 3. Kaucja zwracana jest Gościowi najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od daty zakończenia najmu, przy czym za datę zwrotu uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Usługodawcy. Uruchomienie procedury zwrotu kaucji w ustalonym powyżej terminie związane jest z koniecznością ustalenia przez Usługodawcę stanu technicznego przedmiotu najmu. W sytuacji gdy w trakcje jego używania przez Gościa doszło do jego uszkodzenia bądź powstania w nim innych zdarzeń, które uzasadniają konieczność zabezpieczenia roszczeń Usługodawcy, zastosowanie znajdą postanowienia przewidziane w pkt. 2. W takim wypadku Usługodawca obowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie przewidzianym na zwrot kaucji, powiadomić o tym fakcie Gościa.

4. Za zgodą Usługodawcy na poczet kaucji gwarancyjnej może zostać ustanowiona blokada środków na karcie płatniczej Gościa.

5. Kwota kaucji gwarancyjnej może zostać także bezzwrotnie rozliczona przez Usługodawcę na poczet należnego Usługodawcy czynszu lub wynagrodzenia za bezumowne korzystanie z Nieruchomości.

VIII. USTALENIA KOŃCOWE

1. Osoba dokonująca rezerwacji online ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w Elektronicznym Formularzu Rezerwacji. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu lub błędnie wprowadzone dane w formularzu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, których nie można skorygować poprzez edycję rezerwacji, prosimy o pilny kontakt z Obsługą.

2. Dane kontaktowe dostępne są w zakładce „Kontakt”, w górnej części kalendarza rezerwacji oraz w e-mailach.

3. Umowa podlega prawu polskiemu.

4. Klient oświadcza, że został poinformowany o treści art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zgodnie z którym w przypadku umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, konsumentowi nie przysługuje przewidziane w art. 27 tej ustawy prawo do odstąpienia od umowa zawartej na odległość. 

Wynajmij willę na wyłączność

zyskaj prywatny dostęp do wszystkich udogodnień i atrakcji
Przyjazd
Wyjazd
Sprawdź termin

Rezydencję Willa Elżbiecina możecie Państwo wynająć w całości na okres minimum 3 dni. Dbając o komfortowy pobyt całych rodzin i zorganizowanych grup osób, w willi nie wynajmujemy pojedynczych pokoi.

Do Państwa dyspozycji pozostają wszystkie części wspólne willi obejmujące jadalnię, dwa saloniki na parterze, hol, kuchnię, salę fitness, narciarnię oraz piękny ogród z altaną grillową. W oddzielnym budynku położonym w ogrodzie znajdziecie Państwo naszą strefę Wellness&SPA - z jej licznych atrakcji mogą korzystać wyłącznie goście rezydencji. Również nasz parking pozostaje do Państwa dyspozycji.

8 komfortowych sypialni z łazienkami
Elegancka przestrzeń wspólna
Prywatna strefa Wellness & SPA oraz fitness
Doskonale wyposażona kuchnia i jadalnia
Słoneczny taras z widokiem na Giewont
Zadbany ogród z altaną grillową nad potokiem
Prywatny parking dla 14 samochodów